(#385) Jirachi

acél pszicho
  • Információk
  • ID 385
  • Generáció 3. Generációs
  • Nemek aránya Nemek nélküli Pokemon
  • Ennyit sétáltasd 1 cukorkáért 20km
Immunis a következők ellen (0.51x sebzést kap)
acél miatt: pszicho
pszicho miatt: -
Nem Effektív ellene (0.714x sebzést kap)
acél miatt: sötét szellem
pszicho miatt: jég
Szuper effektív ellene (1.4x sebzést kap)
acél miatt: bogár tündér harcos
pszicho miatt: harcos tűz szikla acél
Támadására immunis a (0.51x sebez)
acél miatt: -
pszicho miatt: acél
Támadása nem effektív (0.714x sebez)
acél miatt: szellem föld normál
pszicho miatt: szellem méreg

Minek a reklám? Mert az oldalt saját szerveremen tárolom, és saját szabadidőmben készítem, így ezzel fedezem a költségeimet, és biztosítom, hogy te ingyen használhasd.
Támadása szuper effektív (1.4x sebez)
acél miatt: harcos pszicho víz
pszicho miatt: sötét elektromos
  • Stats
  • Átlagos súly 1.1 kg
  • Átlagos magasság 0.3 m
  • Alap tulajdonságok
  • Kitartás (Stamina) 200
  • Támadás (Attack) 210
  • Védekezés (Defense) 210
  • Haladó tulajdonságok
  • Mozgás típusa elfogás közben
  • Mozgás gyakorisága 11 másodperc
  • Mozgás időtartama 1.1 másodperc
  • Támadás gyakorisága 20
  • Támadás esélye 10 %
  • Kitérés esélye 15 %
  • Kitérés időtartama 1 másodperc
  • Kitérés távolsága 0.5 m
Jirachi leírása

Jirachi ellen duplán szuper effektívek a harcos típusú támadások. Mi több, ha a támadásokat velük megegyező típusú pokemon indítja, akkor még x1.2 STAB bónusz is jár érte, így összesen x2.352 szorzó jön a támadásodra!

Ha teljesen felfejleszted, és a legjobb IV tulajdonságokkal rendelkezik, akkor a max CP-je 3090 lehet.


Minek a reklám? Mert az oldalt saját szerveremen tárolom, és saját szabadidőmben készítem, így ezzel fedezem a költségeimet, és biztosítom, hogy te ingyen használhasd.

Támadásoknál a zöld hátterűek STAB bónuszt kapnak (ugyanolyan típusú Pokemon használja, mint amilyen a támadás típusa), azaz másodpercenként 1.2-szer többet sebeznek. Az ilyen támadásoknál már a megnövelt sebzés van kiírva.

Gyors támadások
(sebzés másodpercenként / energia töltés)
Speciális támdások
(sebzés másodpercenként / energia felhasználás)
Legjobb támadás kombinációk

Úgy számoltunk, hogy mindegyik speciális támadásnál megnéztük, hogy az egyes gyors támadásokkal kombinálva hány gyors támadást kell ahhoz eltolni, hogy egy speciális támadást véghez vihessünk.

Az ez idő alatt okozott összes sebzést elosztottuk az eltelt idővel, így megkaptuk a másodpercenkénti sebzést (DPS)

Azt is figyelembe vettük, hogy ha a támadás típusa megegyezik a Pokemon támadásának típusával, akkor jár a STAB bónusz.

Másodpercenkénti sebzés (DPS) 24.13
Támadás kombó ideje 6.1
Támadás kombó teljes sebzése 147.2
Gyors támadások száma 4
Másodpercenkénti sebzés (DPS) 24.06
Támadás kombó ideje 9.9
Támadás kombó teljes sebzése 238.24
Gyors támadások száma 4
Másodpercenkénti sebzés (DPS) 23.7
Támadás kombó ideje 8.1
Támadás kombó teljes sebzése 192
Gyors támadások száma 4
Másodpercenkénti sebzés (DPS) 22.97
Támadás kombó ideje 14
Támadás kombó teljes sebzése 321.6
Gyors támadások száma 7
Másodpercenkénti sebzés (DPS) 19.05
Támadás kombó ideje 10.5
Támadás kombó teljes sebzése 200
Gyors támadások száma 7
Másodpercenkénti sebzés (DPS) 16.71
Támadás kombó ideje 7.9
Támadás kombó teljes sebzése 132
Gyors támadások száma 4
További tulajdonságok
Menekülés esélye 1%
Továbbfejlődés